Felfüggesztenék a szigorodó környezetvédelmi szabályokat az olaszok, hogy mentsék az autóiparukat
Az olasz autógyártás volumene hatvan éve nem volt olyan alacsonyan, mint tavaly, és akkor még nem voltak vámok.
Az olasz autógyártás volumene hatvan éve nem volt olyan alacsonyan, mint tavaly, és akkor még nem voltak vámok.
Ugyanitt, a torinói gyárban készülne két Maserati is.
A kiadáscsökkentések és átszervezések hatalmas elbocsátási hullámot indítottak az európai autóiparban, amelyet egyszerre több probléma sújt: 2035-re teljesen át kellene állnia az elektromos autók gyártására, miközben visszaesett a kereslet e járművek iránt. A kínai gyártók egyre nagyobb konkurenciát jelentenek Európában, de még ennél is nagyobb baj, hogy a régi nagy autómárkák rohamosan szorulnak ki a kínai piacról.
“Tavares nem fog hiányozni” – mondta az egyik olasz szakszervezet elnöke.
A munkabeszüntetés hátterében a Stellantis gyengélkedése áll.
Egy 80 millió forintos kocsi pont jól jönne ilyenkor.
De ha otthon gyártják, akkor meg 10 ezer euróval – közel 4 millió forinttal – többe kerülne.
Egy interjú során arról beszélt, hogy szeretne egy modellt piacra dobni a Multipla kompakt egyterű méretében.
Nem mintha bajban lenne a cég.
A sokak által kedvelt márka néhány éven keresztül csak belpiacos modellként próbálta átvészelni a pénzügyi megpróbáltatásokat.
A DR Automobiles olasz márka három szabadidő-autót kíván piacra dobni hamarosan, amely közül itt az első, a DR 5.0.